BLOG

לאתר

מהססים להתחייב למשרד פרסום? כדאי שתקראו את זה!

פניתם למשרד פרסום והוא ביקש מכם להתחייב לתקופה מסוימת? אין לכם ממה לחשוש. להיפך, ככל הנראה שמדובר במשרד פרסום מקצועי!

אנחנו נתקלים בהרבה בעלי עסקים שמבקשים מראש לקבל שירות ללא שום התחייבות של תקופת זמן כלשהי. מה שהם לא לוקחים בחשבון הוא שפרסום עסק אונליין ו/או אופליין, זה תהליך שדורש זמן. 
הנה כמה הסיבות שאתם צריכים לתת למשרד הפרסום את הזמן הדרוש כדי לייצר לכם תוצאות: 

הטמעות, חיבורים ובגדול – סדר: 
הדבר הראשון שצריך לעשות הוא סדר – לחבר את הדפים העסקיים וחשבון הפרסום למערכות הניהול של משרד הפרסום ככה שלא יהיה צורך להיכנס לפרופיל של הלקוח בכל פעם שנרצה להעלות פוסט וליצור קמפיין. 

חשוב מאוד להטמיע קודי מעקב באתר הלקוח לצורך קבלת דיווחים על לידים, רכישות ופעולות נוספות שבוצעו באתר, וכך לנתח את התוצאות ולהסיק מסקנות. תאמינו או לא, הרבה פעמים לקוחות מגיעים אלינו לאחר שקיבלו שירות ממשרד אחר, ללא שום קוד שמוטמע באתר, מה שנקרא: “לפרסם על עיוור”. 

מיתוג ויצירת קו גרפי אחיד: 
נכון כשאתם רואים פרסומת של קוקה קולה או בנק הפועלים (למשל), בין אם בטלוויזיה או בשילוט חוצות, כבר במבט הראשון תזהו את החברה המפרסמת? זה מתאפשר הודות למיתוג ולקו הגרפי של המותוגים הללו, שחוזר על עצמו בכל פרסום. גם בעסק שלכם ליצור קו גרפי אחיד שיחזור על עצמו בכל פרסום, כך שלקוחות קיימים ופוטנציאלים יזהו את הפרסום שלכם כמה שיותר מהר וידעו במי ובמה מדובר. 

בחירת הקמפיין המתאים וקהל יעד:
חשבון הפרסום מחובר ולכולם יש גישה לדפים העסקיים. עיצוב הגרפי של המודעות מאושר והן נראות מצויין. עכשיו צריך לבנות קמפיין ולהחליט על פילוח קהל היעד. לכל מטרה יש קמפיין מתאים! לכן, לחיצה על כפתור ה- BOOST או “קדם פוסט” לא תמיד תספק את התוצאות שאנחנו רוצים.
אם נרצה לידים נבחר בקמפיין לידים, אם רכישות באתר, נבחר בקמפיין רכישות.. הבנתם את הרעיון, נכון? 😊 ומה עם קהל היעד? נשים, גברים? מיקומים בארץ? תחומי עניין? על כל השאלות האלו צריך לקבל תשובות מהלקוח ולבצע את הפילוחים המתאימים. 

בניית קהלים בחשבונות הפרסום:
אחת הפעולות החשובות ביותר בפרסום היא לחשוב על העתיד. מערכות הפרסום מציעות אפשרויות בניית קהלים רבות ומנהל קמפיינים חייב להכיר את כולן. שימוש בקהלים אלו לאורך תקופת הפרסום הוא Game Changer!
אם מישהו ביקר באתר שלכם הוא ככל הנראה לקוח פוטנציאלי והמוצר/השירות שלכם יכול להיות רלוונטי לו. לכן נרצה להכניס אותו לרשימת קהלי יעד שאת הפרסומים הבאים שלנו נרצה לחשוף אליה. כמו כן, קהל שצפה בסרטונים שלכם וקהל שרכש בעבר מוצר מחנות האיקומרס שלכם יכולים להיות רלוונטיים מאוד. כמובן שישנם קהלים נוספים שאפשר לבנות ואתם כבר בטח מבינים שזה תהליך שלוקח זמן ותקציב פרסום מתאים. 

אופטמיזציה:
מילה ששמעתם לא מעט פעמים אם חשבתם לעשות פרסום בעבר, ומשמעותה היא פשוטה – להסיק מסקנות מתוצאות הקמפיינים ולבצע שינויים בהתאם על מנת להוריד את העלות לתוצאה כמה שאפשר. לשים לב אילו מודעות עובדות טוב יותר מאחרות, אילו פילוחים מייצרים תוצאות ואילו פחות וכו’. מחויבות לתקופת התקשרות יכולה להרתיע אך יכולה להיות גם מפתח להצלחה! כל הסיבות הנ”ל הן חלק מתהליך פרסומי ולבצע את כל הפעולות הנכונות על מנת לקבל את התוצאות המיטביות דורש זמן. משרד פרסום שמבין זאת ומכבד את עצמו, לא ייקח לקוח לחודש עבודה אחד מכיוון שבחודש אחד לא יהיה ניתן לעשות את כל הפעולות החשובות הללו וליצור תוצאות, לעומת אחרי 3 חודשים (למשל) של עבודה שבסופם העתיד נראה ברור יותר. 

דבר אחרון וחשוב שצריך לדעת:
גם מערכות הפרסום עוברות שלבי למידה ומבצעות אופטימיזציה בעצמן. לכן, חשוב לתת לכל קמפיין את הזמן המתאים כדי שיספק את התוצאות המיטביות מבחינתו. 

מעוניינים לייצר קמפיינים מניעים לפעולה איכותיים וממירים?
צרו איתנו קשר כאן ונשמח להיפגש לשיחת ייעוץ

 

עוד בבלוג

Scroll to Top